Välkommen till vicevärdsexpeditionen, Scoutvägen 42. Hit vänder du dig om du vill ställa dig i kö för garage eller p-plats, boka lokalen vid poolen eller övernattningslägenheten, hämta nycklar, anmäla fel eller bara komma förbi och träffa vår vicevärd.

Öppet på expeditionen: Expeditionen ligger på Scoutvägen 42 (vid den övre tvättstugan). Öppet helgfria helgfria onsdagar kl 18.30-19.30!

E-post: vicevard@sollentunahus2.se

Nycklar

Till varje lägenhet hör en nyckel som går till pool, tvättstuga och container samt en bokningscylinder till tvättstugan. Om du inte har fått dem i samband med överlåtelsen skall du i första hand efterlysa dem hos säljaren. Om du trots detta inte får dem kan du köpa:

• Nyckel till pool, tvättstuga och container: 300 kr
  • Bokningscylinder: 400 kr

Om du vill kunna ha tillgång till bastu eller gym kan du kvittera ut nyckel till mot deposition. Varje lägenhet kan kvittera ut en av varje sort:

• Bastu: 300 kr och 200 kr vid återlämning
  • Gym: 300 kr och 200 kr vid återlämning